ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 1240

Про затвердження Програми та заходів із забезпечення діяльності громадського формування «Моноліт» з охорони громадського порядку у населених пунктах Великоолександрівської сільської ради на 2019-2020 роки та Порядку використання коштів, передбачених в місцевому бюджеті на виконання Програми та заходів із забезпечення діяльності громадського формування «Моноліт» з охорони громадського порядку у населених пунктах Великоолександрівської сільської ради на 2019-2020 роки»

ЗАТВЕРДЖЕНО
 
__________ Г.М. Шевченко
 
 
 
Рішення
 Великоолександрівської сільської ради  від ХХ.ХХ.ХХХр. № ХХХ - ХХ – VІІ
 
 
 
 
 
ПРОГРАМА
 
 
із забезпечення діяльності
громадського формування «Моноліт» з охорони
громадського порядку
населених пунктів
Великоолександрівської сільської ради на 2018-2020 роки
 
 
КПКВКМБ 0118210
«Муніципальні формування з охорони громадського порядку»
 
                                       
с. Велика Олександрівка
2018

ЛИСТ ІДЕНТИФІКАЦІЇ СТАТУСУ ДОКУМЕНТА
 
Документ введено в дію:
Рішення Великоолександрівської сільської ради № _____ від «___» ____________ 201 _ р.
 
Для копій документа, які використовуються в паперовому вигляді:
 
Даний примірник документа, зареєстровано під
номером
Персональна відповідальність за даний примірник
документа покладена на:
Найменування
посади
Підпис Ініціал(и),
прізвище
Дата
 
 
 
Незареєстрований примірник. Лише для інформації
 
ЗМІСТ
Розділ Стор.
ПАСПОРТ цільової програми 4
I Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма 5
II Дослідження та аналіз 5
Оцінка поточної ситуації 5
Аналіз законодавчої бази 7
ІІІ Мета та завдання Програми 7
Мета Програми 7
Основні завдання Програми 8
ІV Фінансування Програми 8
V Заходи Програми 9
VI Очікувані результати від реалізації Програми 10
ЛИСТ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН
 
 
 

ПАСПОРТ
цільової програми
«із забезпечення діяльності громадського формування «Моноліт»
 з охорони громадського порядку
населених пунктів
Великоолександрівської сільської ради на 2018-2020 роки»
1. Ініціатор розроблення програми Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення програми Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» №280/97-ВР від 21 травня 1997 року (із змінами та доповненнями)
3. Розробник програми Виконавчий комітет Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області
4. Співрозробники програми Члени Виконавчого комітету Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області за пропозицію від громадськості
5. Замовник (відповідальний виконавець) програми Виконавчий комітет та апарат Великоолександрівської сільської ради в особі керівних матеріально-відповідальних посадових осіб (сільський голова, заступник сільського голови з питань діяльності виконавчого органу, головний бухгалтер)
6. Строк виконання програми 2018 - 2020 роки
7. Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) Сільський (місцевий) бюджет територіальної громади
Великоолександрівської сільської ради (загальний фонд)
8. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього: 2018 рік – 0,00   грн;
2019 рік 4 690,00- грн;
2020 рік -  2 890,00    грн.
 
 
 
 
 
Розділ І.   Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Стан правопорядку в населених пунктах Великоолександрівської сільської ради суттєво впливає на його соціально-економічний розвиток та добробут мешканців територіальної громади.
Успішне виконання завдань щодо забезпечення конституційних прав громадян, захисту законних інтересів громадян, підтримання належного правопорядку в населених пунктах Великоолександрівської сільської ради залежить не лише від професіоналізму та самовідданості правоохоронців, ступеня довіри до них з боку населення, але й від належного рівня організації взаємодії з громадськими формуваннями з охорони громадського порядку.
Програма із забезпечення діяльності громадського формування «Моноліт» з охорони громадського порядку населених пунктів Великоолександрівської сільської ради на 2018 – 2020 роки (далі – Програма) розроблена для забезпечення активної протидії злочинності, створення належного рівня безпеки в населених пунктах територіальної громади, поступового нарощування зусиль органів внутрішніх справ спільно з громадським формуванням щодо вдосконалення організації, засобів і методів запобігання та розкриття злочинів, попередження та профілактики правопорушень, заохочення громадян до участі у зміцненні громадського порядку та дотримання законності.
Основними завданнями Програми є реалізація вимог Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», комплексне розв’язання проблеми забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки, сприяння захисту інтересів держави та громадян від злочинних посягань, надання допомоги органам внутрішніх справ у забезпеченні громадського порядку, формування правосвідомості, запобігання дитячій бездоглядності та вчиненню правопорушень з боку неповнолітніх, участь у рятуванні людей і майна при виникненні надзвичайних ситуацій.
Цільовими групами в процесі реалізації даної програми є: жителі населених пунктів Великоолександрівської сільської ради, заклади освіти та культури, організації, установи та підприємства, які здійснюють свою діяльність на території територіальної громади, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, до функцій яких віднесено забезпечення безпеки та правопорядку населених пунктів.
 
Розділ ІI. Дослідження та аналіз
2.1. Оцінка поточної ситуації :
Забезпечення правопорядку здійснюється шляхом виявлення винних у вчиненні протиправних дій осіб та притягнення їх до передбаченої законом відповідальності, а також запровадження форм і методів попередження правопорушень з метою усунення причин та запобігання виникненню умов, що сприяють їх вчиненню.
За результатами проведеного аналізу криміногенна ситуація в населених пунктах Великоолександрівської сільської ради , не є стабільною.
За 6 місяців 2018 ріку по Великоолександрівської територіальної громаді відділом Національної поліції Бориспільського району у Київській області зареєстровано 777 виїздів, у тому числі: с. Безуглівка – 16, с. В. Олександрівка – 226, с. М. Олександрівка  - 146, с. Чубинське  - 389.    

Серед вищезазначених виїздів було зареєстровано такі правопорушення :
  • відповідно до статті 185. Крадіжка 20 випадків, у тому числі: с. Безуглівка – 2, с. В. Олександрівка – 5, с. М. Олександрівка  - 5, с. Чубинське - 8.;
  • відповідно до статті 115. Умисне вбивство 8 випадків , у тому числі: с. Безуглівка – 0, с. В. Олександрівка – 3, с. М. Олександрівка - 1, с. Чубинське  -4.;
  • відповідно до статті 125. Умисне легке тілесне ушкодження 4 випадків, у тому числі: с. Безуглівка – 0; с. В. Олександрівка – 3, с. М. Олександрівка  - 0, с. Чубинське -1.;
  • відповідно до статті 129. Погроза вбивством2 випадки, у тому числі: с. Безуглівка – 0, с. В. Олександрівка – 1, с. М. Олександрівка  - 0, с. Чубинське -1.;
  • відповідно до статті 187. Розбій 1 випадок, у тому числі: с. Безуглівка – 1, с. В. Олександрівка – 0, с. М. Олександрівка - 0, с. Чубинське -0.;
  • відповідно до статті 309. Незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення чи пересилання наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів без мети збуту3 випадки, у тому числі: с. Безуглівка – 1, с. В. Олександрівка – 1, с. М. Олександрівка  - 0, с. Чубинське -1.;
  • відповідно до статті 190. Шахрайство6 випадків , у тому числі: с. Безуглівка – 0, с. В. Олександрівка – 2, с. М. Олександрівка - 0, с. Чубинське -4.;
  • відповідно до статті 286. Порушення правил безпеки дорожнього руху 4 випадки, у тому числі: с. Безуглівка – 0, с. В. Олександрівка – 0, с. М. Олександрівка - 2, с. Чубинське -2.;
  • відповідно до інших статей ККУ інкримінуємих злочини – 30 випадків, у тому числі: с. Безуглівка – 3; с. В. Олександрівка – 19, с. М. Олександрівка - 8, с. Чубинське -0.
На підставі аналізу криміногенної ситуації у 2018 році, проведеного Національною поліцією Бориспільського району у Київській області, вбачається, що у 2019 році прогнозується зростання ймовірності кількості злочинів, вчинених у громадських місцях, у першу чергу, розбоїв, грабежів, крадіжок, загалом - збільшення кількості злочинів корисливо-насильницької спрямованості.
Таким чином, вкрай необхідно посилити співпрацю місцевої влади та правоохоронних органів щодо попередження та протидії можливим загрозам життю та здоров’ю громадян, оскільки у населених пунктах Великоолександрівської сільської ради існує низка об’єктів, які потребують посиленого захисту та контролю. До них відносяться:
  • в’їзди до населених пунктів;
  • центральні частини населених пунктів;
  • супермаркети, гуртівні, торгові та розважальні центри, парки, площі, сквери тощо;
  • місця скупчення людей, зупинки громадського транспорту, ринки, інші місця підвищеної небезпеки для громадян;
  • стратегічні та важливі для життєдіяльності об’єкти населених пунктів;
  • адміністративні будівлі, навчальні та медичні заклади, комунальні та житлові об’єкти, інші громадські будівлі тощо;
  • об’єкти цивільного захисту.
З метою організації допомоги правоохоронним органам у забезпеченні охорони громадського порядку та профілактики злочинності у населених пунктах Великоолександрівської сільської ради створене громадське формування з охорони громадського порядку «Моноліт», яке постійно співпрацює з правоохоронними органами, сільською радою та її виконавчими органами, комунальним підприємством Великоолександрівської сільської ради, іншими установами та організаціями.
 
2.2. Аналіз законодавчої бази
 
Розроблення Програми здійснювалось у межах Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших нормативно-правових актів України.
«Концепція Державної цільової правоохоронної програми встановлення сучасних систем безпеки, застосування засобів зовнішнього контролю (спостереження) та швидкого реагування на період до 2016 року», схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06.02.2013р. №51-р, одним з шляхів розвитку системи безпеки передбачає ефективну реалізацію положень Законів України «Про Національну поліцію», «Про боротьбу з тероризмом», «Про участь громадян в охороні громадського порядку та державного кордону» шляхом застосування програмно-цільового методу та концентрації зусиль центральних та місцевих органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування, громадських формувань з охорони громадського порядку із залученням коштів бюджетів усіх рівнів, інших джерел фінансування для виконання пріоритетних завдань.
Реалізація Програми спрямована на виконання положень Конвенції про захист прав людини та основоположних свобід від 4 листопада 1950 року, ратифікованої Верховною Радою України 17 липня 1997 року, Конституції України, Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», Стратегії розвитку Київської області області на період до 2020 р., затвердженої Рішення Київської обласної ради від 04.12.2014 № 856-44-V.
 
3. Мета і завдання Програми
 
3.1. Метою Програми є:
 
- підвищення ефективності та якості здійснення контролю за забезпеченням громадського порядку та громадської безпеки у місцях проведення зборів, мітингів, маніфестацій та демонстрацій, спортивних, видовищних та інших загальносільських масових заходів, а також в повсякденних умовах життєдіяльності населених пунктах територіальної громади;
- запобігання виникненню умов, що сприяють вчиненню правопорушень, удосконалення методів роботи з їх профілактики;
- забезпечення захисту конституційних прав та свобод людини на підставі чітко визначених пріоритетів;
- створення умов для проведення ефективної правової та виховної роботи серед населення, поступового нарощування зусиль у цій справі правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування та громадськості.
Програма спрямована на вдосконалення здійснення узгоджених заходів правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування та громадського формування з охорони громадського порядку «Моноліт» щодо профілактики правопорушень та усунення причин, що зумовили вчинення протиправних дій на території Великоолександрівської сільської ради.

3.2. Основні завдання Програми:
 
- сприяння органам Національної поліції України у забезпеченні громадського порядку та громадської безпеки, запобіганні адміністративним проступкам і злочинам;
- сприяння органам Національної поліції України у виявленні та розкритті злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань;
- участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю та правопорушеннями неповнолітніх;
- організація надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків (у разі виникнення надзвичайних ситуацій) чи правопорушень;
- забезпечення належної організації роботи служб для рятування людей та майна, підтримання громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.
 
4. Фінансування Програми
 
Джерелами фінансування Програми є місцевий (сільський) бюджет та інші джерела, які не заборонені законодавством України.
З метою підвищення ефективності та якості забезпечення громадського порядку у місцях проведення зборів, мітингів, маніфестацій та демонстрацій, спортивних та загальносільких масових заходів, а також у повсякденних умовах життєдіяльності громад Великоолександрівської сільської ради, запобігання виникненню умов, що сприяють вчиненню правопорушень, удосконалення методів захисту конституційних прав та свобод людини на основі чітко визначених пріоритетів, створення умов для проведення ефективної правової та виховної роботи серед населення, поступового нарощування зусиль у цій справі правоохоронних органів, органів самоврядування та громадськості, кошти виділені з місцевого (сільського) бюджету відповідно до заходів Програми, спрямовуються на:
- заробітну плату керівника, начальника штабу та головного бухгалтера (0,5 ставки) громадського формування, включно із посадовим окладом, надбавками, преміями, матеріальною допомогою та інші виплати;
- нарахування на заробітну плату;
- виплату одноразової допомоги членам родини загиблого або особам, які перебувають на його утриманні, у разі загибелі члена громадського формування під час виконання ним покладених на нього завдань з охорони громадського порядку. Розмір допомоги визначається як сума заробітку за 5 років (60 місяців) виходячи з розрахунку середньомісячного заробітку за останній рік;
- виплату одноразової допомоги членам громадського формування у разі каліцтва, заподіяного члену громадського формування, або встановлення інвалідності, яка настала внаслідок виконання ним обов'язків з охорони громадського порядку у порядку, визначеному Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону». Розмір допомоги, залежно від ступеня втрати працездатності, визначається як сума заробітку за 3-5 років (36-60 місяців) виходячи з розрахунку середньомісячного заробітку за останній рік;
- компенсація збитків завданих майну члена громадського формування з охорони громадського порядку або майну членів його сім'ї, у зв'язку з виконанням ним обов'язків з охорони громадського порядку;
 
- надання матеріального заохочення членам громадських формувань;
 - придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю, комп’ютерної та оргтехніки, автотранспорту для сприяння діяльності громадського формування;
- придбання засобів зв’язку (радіостанцій, телефонів та інше), предметів індивідуального захисту та самооборони, спецзасобів, зброї (при наявності ліцензії на використання), форменого одягу для забезпечення членів громадських формувань;
- оплату за навчання членів громадських формувань з охорони громадського порядку;
- оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
- оплату послуг, в тому числі зв’язку, спеціальних та інших;
- сплату податків та зборів, обов’язкових платежів відповідно до законодавства України;
- оплату банківських послуг з готівкових виплат;
- страхування членів громадських формувань на випадок загибелі або смерті, поранення, контузій, травм або каліцтва, захворювання чи інвалідності, що сталися у зв’язку з виконанням обов’язків з охорони громадського порядку;
- інші видатки.
 
5.Заходи Програми
 
1. Розробка Методичних рекомендації щодо порядку несення служби з охорони громадського порядку членами громадського формування та працівниками поліції (спільно з відділом Національної поліції Бориспільського району у Київської області).
2. Проведення навчання членів громадського формування «Моноліт» з правової та спеціальної підготовки. Розробка Тематичного плану проведення занять, а також інструктажів для членів громадського формування «Моноліт» у ході спільних заходів з відділом Національної поліції Бориспільського району у Київської області протягом 2018 - 2020 рр..
3.Створеня Об’єднаного штабу членів громадського формування з різних населених пунктів Великоолександрівської сільської ради для координації спільних дій протягом 2018 - 2020 рр.
4. Проведення, на систематичній основі) нарад з членами штабів громадського формування, які діють на території Великоолександрівської сільської ради, щодо стану дотримання правопорядку в населених пунктах Великоолександрівської сільської ради та розроблення відповідних заходів для його підтримання протягом 2018 - 2020 рр..
5. Надання всебічної допомоги відділу Національної поліції Бориспільського району у Київської області, шляхом виконання завдань спільного патрулювання на визначених маршрутах, з метою забезпечення громадського порядку та громадської безпеки, запобігання адміністративним вчинкам та кримінальним злочинам. Розробка графіків та маршрутів спільних патрулювань протягом 2018 - 2020 рр. громадського формування з охорони громадського порядку «Моноліт» спільно з відділом Національної поліції Бориспільського району у Київської області.
6. Проведення перевірок у гуртожитках та інших житлових приміщеннях та будинках з метою запобігання правопорушенням, дотримання правил реєстрації, паспортного обліку протягом 2018 - 2020 рр. (спільно з дільничними інспекторами поліції, членами громадських організацій).
 
7. Запровадження спільних чергувань членів громадського формування «Моноліт» та дільничних інспекторів поліції на територіях навчальних закладів, спортивних об’єктів, парків та інших об’єктах культури під час проведення масових заходів протягом 2018 - 2020 рр.
8. Організація взаємодії з відділом Національної поліції Бориспільського району у Киійївськї області у 2018 - 2020 рр. громадського формування з охорони громадського порядку «Моноліт» з питань проведення підготовки кандидатів на службу в системі Міністерства внутрішніх справ України з числа членів громадських формувань, які виявили таке бажання, та за віком, морально-діловими якостями та станом здоров’я відповідать вимгам щодо служби (спільно з відділом Національної поліції Бориспільського району у Київській області).
9. Створення консультативних комітетів при громадських пунктах охорони порядку (за участі дільничних інспекторів поліції, членів громадських формувань, працівників житлово-комунальних служб, освітніх та медичних установ, інших організацій, окремих громадян) з метою визначення головних проблем населених пунктів та шляхів їх вирішення спільними зусиллями, координації роботи з охорони порядку та профілактики правопорушень протягом 2018 - 2020 рр.
10. Проведення періодичного інформування органів та підрозділів Національної поліції Бориспільського району у Київській області про вчинені або ті, що готуються, злочини, місця концентрації злочинних угруповань. Сприяння органам поліції у виявленні та розкритті злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань, участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх протягом 2018 - 2020 рр.
11 Здійснення заходів (спільно з працівниками Національної поліції) щодо затримування та доставлення до відділу Національної поліції, штабу громадського формування з охорони громадського порядку «Моноліт» або громадського пункту охорони порядку осіб, які виявили злісну непокору законним вимогам члена громадського формування з охорони громадського порядку та не виконують вимог щодо припинення адміністративного правопорушення.
12. У разі виникнення надзвичайних ситуацій, забезпечення надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень, взяття участі у рятуванні людей та майна, підтриманні громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин. Участь у заходах Відділу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної і оборонної роботи та режиму секретності ВМР.
13. Здійснення контролю  за станом благоустро територій населе-них пунктів Ве-ликоолександрів-ської сільської ради.
14. Здійснення заходів по демонтажу тимчасових (металевих) гаражів та інших об’єктів.
15. Забезпечення безпеки в житловому фонді населених пунктах та об’єктах сільської власності.
16. Розширення системи відеоспостереження населених пунктах.
 
6. Очікувані результати від реалізації Програми
 
Реалізація заходів Програми дасть змогу:
- розширити участь інституцій громадянського суспільства у житті територіальної громади Великоолександрівської сільської ради;
 
 
- вплинути на зниження рівня злочинності та адміністративних правопорушень;
- більш ефективно здійснювати заходи по контролю за дотриманням правопорядку у місцях проведення загальносільських заходів, місцях масового перебування громадян та вживати своєчасних заходів реагування на повідомлення про вчинені злочини та правопорушення з метою їх більш швидкого розкриття;
- забезпечити участь громадських формувань з охорони громадського порядку «Моноліт» в роботі по боротьбі з дитячою бездоглядністю та правопорушеннями неповнолітніх,
забезпеченні дотримання в населених пунктах Великоолександрівської сільської ради норм законодавства щодо правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями та у разі виникнення надзвичайних ситуацій забезпечити надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень, участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.
- покращити стан правопорядку та боротьби зі злочинністю в населених пунктах Великоолександрівської сільської ради.
- покращення криміногенної ситуації у житловому секторі
- створити Централізованої системи відеоспосткереження територіальної громоди а онлайн режимі та режимі роботи з аохивними записами.
- розміщення, зберігання та обробка відеоданих системи відеоспостереження
- своєчасному виявленню та реагування на правопорушення, терористичну загрозу, встановлення осіб, які їх вчинили, оперативне усунення заторових та аварійних ситуацій
- зменшення та запобігання злочинним проявам, захист громадян
- півищеня рівн дисціплини учасників дорожього ружу, мешення дороньо – транспортних пригод, кількості злочинів, повязаних з використанням автотранспорту, підвищення безпеки дорожнього руху.
- оперативного прийняття інформації про злочини та пригоди, загрозу терористичних актів, своєчасне реагування нарядів поліції. Попередження вчинення правопорушень непов-нолітніми.
- можливісти терміново викликати групу затримання, яка прибуває на місце виклику за лічені хвилини.
- підвищення ефективність діяльності нарядів поліції, задіяних для охорони об’єктів, скорочення часу реагування груп затримання на повідомлення громадян про злочини та інші протиправні дії і затримання злочинців
  • протидій можливим провокаціям, проявам тероризму, загрозам інтересам держави.
  • підвищення рівня інформування населення про заходи, що вживаються владою щодо забезпечення правопорядку та безпеки
  • підвищення рівня довіри населення до правоохоронних органів, військовослужбовців, органів державної та місцевої влади.
 
7. Зв'язок між програмою та Стратегією розвитку територіальної громади
Стратегічний пріоритет 1 «Формування сильної місцевої громади», передбачає розвиток активної місцевої громади та активну участь усіх мешканців населених пунктах в розбудові Великоолександрівської громади  як сучасного, комфортного європейського осередка.
 
 
 
 
 
 
8. Впровадження, моніторинг та перегляд Програми
 
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її заходів та завдань.
Щоквартальне інформування органів місцевого самоврядування про проведену громадським формуванням «Моноліт» роботу з забезпечення громадського порядку та безпеки.
Узагальнення матеріалів від виконавців Програми здійснює Виконавчий комітет Великоолександрівської сільської ради. Відповідальні за виконання Програми щоквартально до 10 числа, наступного за звітним періодом, інформують Виконавчий комітет Великоолександрівської сільської ради про стан виконання заходів.
Крім цього, з метою забезпечення контролю щодо досягненням поставлених цілей визначено перелік показників моніторингу реалізації програми. Для визначення необхідності коригування документу щорічно проводитиметься аналіз ефективності дії програми, виходячи з фактичних показників моніторингу.
Внесення змін до Програми здійснюватиметься за процедурою внесення змін до місцевих нормативних актів.
Звіт про виконання Програми щорічно виноситься на розгляд виконавчого комітету сільської ради з подальшим схваленням Сільської радою одночасно з пропозиціями щодо внесення змін та коригувань.
Контроль за використанням бюджетних коштів, спрямованих на забезпечення виконання Програми, здійснюється в порядку, встановленому бюджетним законодавством України.
 
9. Показники моніторингу реалізації Програми:
 
- проведені навчання членів громадського формування «Моноліт»  з правової та спеціальної підготовки, а також інструктажі щодо спільних заходів з органами Національної поліції;
- проведення щорічно не менш, ніж 100 спільних відпрацювань громадським формуванням «Моноліт» та відділом Національної поліції Бориспільського району у Киіївській області щодо забезпечення громадського порядку і громадської безпеки на території населених
 пунктів Великоолександрівської сільської ради, та запобігання вчиненню адміністративних проступків і злочинів, а також забезпечення громадського порядку під час проведення культурних, спортивних, політичних та інших масових заходів у населених пунктах Великоолександрівської сільської ради;
- проведення щорічно не менш, ніж 100 рейдів щодо обмеження відвідування неповнолітніми кафе, барів, нічних клубів та інших закладів у нічний час;
- проведення періодичних зустрічей з начальниками штабів громадських формувань, інших громадських інституцій для опрацювання механізмів розширення участі мешканців населенних пунктів Великоолександрівської сільської ради у вирішенні питань місцевого значення;
- збільшення кількості інституцій громадянського суспільства включених до реалізації спільних проектів з охорони громадського порядку та інших заходів забезпечення життєдіяльності громади Великоолександрівської сільської ради.
 
 
 
 
 ЛИСТ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН
Зміст змін Номера аркушів: Повідомлення: Підпис Дата
змінених замінених нових анульованих номер листів
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
__________ Г.М. Шевченко
 
 
Рішення
 Великоолександрівської сільської ради  від ХХ.ХХ.ХХХр. № ХХХ - ХХ – VІІ
 
 
П О Р Я Д О К
 
 
 
використання коштів, передбачених місцевим  бюджетом на виконання
 
ПРОГРАМИ
 заходів із забезпечення діяльності
громадського формування «Моноліт»
з охорони громадського порядку
населених пунктів
Великоолександрівської сільскої ради на 2018-2020 роки
(Додаток  № 2 до Програми)
КПКВКМБ 0118210
«Муніципальні формування з охорони громадського порядку»
 
                                       
с. Велика Олександрівка
2018

ЛИСТ ІДЕНТИФІКАЦІЇ СТАТУСУ ДОКУМЕНТА
 
Документ введений в дію:
Рішення Великоолександрівської сільської ради № _____ від «___» ____________ 201 _ р.
 
Для копій документа, які використовуються в паперовому вигляді:
 
Даний примірник документа, зареєстровано під
номером
Персональна відповідальність за даний примірник
документа покладена на:
Найменування
посади
Підпис Ініціал(и),
прізвище
Дата
 
 
 
Незареєстрований примірник. Лише для інформації
 
ЗМІСТ
Розділ Стор.
I Загальні питання 4
II Мета порядку на напрямки використання бюджетних коштів 4
III Вимоги щодо використання бюджетних коштів 5
IV Звітність про використання бюджетних коштів та контроль за їх витрачанням 5
ЛИСТ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН 7
 
 
 

1. Загальні питання
1.1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених місцевим (сільським) бюджетом на виконання Програми із забезпечення діяльності громадського формуваня «Моноліт» з охорони громадського порядку у населених пунктах Великоолександрівської сільської ради на 2018 – 2020 роки (далі - Програма).
1.2. Головним розпорядником бюджетних коштів є Виконавчий комітет сільської ради.
1.3. Одержувачами бюджетних коштів є громадське формування з охорони громадського порядку, а саме:
- Громадське формування з охорони громадського порядку «Моноліт».
2. Мета порядку на напрямки використання бюджетних коштів
2.1. Мета Порядку полягає у забезпеченні прозорої та ефективної процедури використання коштів.
2.2. Бюджетні кошти спрямовуються відповідно до Програми на:
- заробітну плату керівника, начальника штабу та головного бухгалтера (0,5 ставки) громадського формування, включно із посадовим окладом, надбавками, преміями, матеріальною допомогою та інші виплати;
- нарахування на заробітну плату;
- виплату одноразової допомоги членам родини загиблого або особам, які перебувають на його утриманні, у разі загибелі члена громадського формування під час виконання ним покладених на нього завдань з охорони громадського порядку. Розмір допомоги визначається як сума заробітку за 5 років (60 місяців) виходячи з розрахунку середньомісячного заробітку за останній рік;
- виплату одноразової допомоги членам громадського формування у разі каліцтва, заподіяного члену громадського формування, або встановлення інвалідності, яка настала внаслідок виконання ним обов'язків з охорони громадського порядку у порядку, визначеному Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону». Розмір допомоги, залежно від ступеня втрати працездатності, визначається як сума заробітку за 3-5 років (36-60 місяців) виходячи з розрахунку середньомісячного заробітку за останній рік;
- компенсація збитків завданих майну члена громадського формування з охорони громадського порядку або майну членів його сім'ї, у зв'язку з виконанням ним обов'язків з охорони громадського порядку;
- надання матеріального заохочення членам громадських формувань;
 - придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю, комп’ютерної та оргтехніки, автотранспорту для сприяння діяльності громадського формування;
- придбання засобів зв’язку (радіостанцій, телефонів та інше), предметів індивідуального захисту та самооборони, спецзасобів, зброї (при наявності ліцензії на використання), форменого одягу для забезпечення членів громадських формувань;
- оплату за навчання членів громадських формувань з охорони громадського порядку;
- оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
- оплату послуг, в тому числі зв’язку, спеціальних та інших;
- сплату податків та зборів, обов’язкових платежів відповідно до законодавства України;
- оплату банківських послуг з готівкових виплат;
- страхування членів громадських формувань на випадок загибелі або смерті, поранення, контузій, травм або каліцтва, захворювання чи інвалідності, що сталися у зв’язку з виконанням обов’язків з охорони громадського порядку;
- інші видатки.
2.3. Розподіл коштів за напрямами, зазначеними пункті 2.2. цього Порядку, здійснює одержувач бюджетних коштів, відповідно до погоджених головним розпорядником бюджетних коштів планів використання в межах бюджетних призначень на відповідний рік.
3. Вимоги щодо використання бюджетних коштів
3.1. Для отримання бюджетних коштів громадськє формування з охорони громадського порядку подає до 15 грудня року, що передує бюджетному року, звернення на ім’я сільського голови та проект договору на наступний рік щодо спільних з Великоолександрівською сільською радою та відділом Національної поліції Бориспільського району у Київської області дій з охорони громадського порядку у населених пунктах Великоолександрівської сільської ради.
До звернення додаються:
- копія статуту (положення) громадського формування з охорони громадського порядку;
- копія довідки про взяття громадського формування з охорони громадського порядку на облік у державній податковій інспекції;
- копія довідки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДРПОУ);
- виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДРПОУ);
- розрахунок та обґрунтування потреби в коштах.
Розгляд поданих громадським формуванням з охорони громадського порядку документів здійснюється головним розпорядником коштів протягом одного місяця з дня їх надходження.
3.2. Фінансування головний розпорядник коштів проводить в межах сум, передбачених місцевим бюджетом на відповідний рік.
3.3. Одержувач використовує бюджетні кошти на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі головного розпорядника коштів на відповідний рік.
3.4. Відкриття рахунків, реєстрація та облік зобов’язань та проведення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюється відповідно Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого Міністерством фінансів України (наказ від 23.08.2012р. №938).
3.5. Закупівля товарів, робіт та послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку. Попередня оплата товарів, робіт та послуг здійснюється з урахуванням положень бюджетного законодавства.
4.Звітність про використання бюджетних коштів та контроль за їх витрачанням
4.1. Складення та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим витрачанням здійснюється у встановленому законодавством порядку.
4.2. Громадське формування з охорони громадського порядку подає Управлінню Державної казначейської служби України у населених пунктах Великоолександрівської сілської
 
 ради Бориспільского району Київської області та Виконавчому комітету Великоолександрівської сільської ради звіт про використання бюджетних коштів:
- щомісячно за формою №7м «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» та за формою, що додається згідно з додатком до даного Порядку;
- щоквартально, не пізніше 7 числа місяця, що слідує за звітним кварталом, звіти про використання бюджетних коштів за формами №2м «Звіт про надходження та використання коштів», №4-3м «Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду», №7м «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» з розшифровкою фактичних та касових видатків в розрізі напрямів використання.
4.3. Громадське формування з охорони громадського порядку щоквартально, до 10 числа місяця що наступає за звітним, подає Виконавчому комітету сільскої ради звіт про виконання пунктів договору, укладеного між громадським формуванням з охорони громадського порядку, Виконавчим комітетом сільской ради та відділом Національної поліції Бориспільського району у Київської області.
4.4. Контроль за цільовим використанням коштів здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
4.5. Відповідальність за правильність використання бюджетних коштів покладається на головного розпорядника коштів та одержувача бюджетних коштів.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ЛИСТ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН
Зміст змін Номера аркушів: Повідомлення: Підпис Дата
змінених замінених нових анульованих номер листів
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
8210   Муніципальні формування з охорони громадського порядку Потреба в коштах на реалізацію заходу (тис. грн.) Обсяги та джерела фінансування  (тис.грн.) Видатки включені до Бюджету сільської ради на 2019 рік рішенням від __.12.2018
у 2018 році, в тому числі у 2019 році, в тому числі 2020
Всього Загальний фонд сільського бюджету (ЗФСБ)  Спеціальний фонд сільського бюджету (СФСБ)  Районний  (РБ), Обласний  (ОБ), Державний бюджет, у т.ч. ДФРР  (ДБ)   Кошти інвесторів, інші кошти не заборонені законодавством (ПБ) Всього Загальний фонд сільського бюджету (ЗФСБ)  Спеціальний фонд сільського бюджету (СФСБ)  Районний  (РБ), Обласний  (ОБ), Державний бюджет, у т.ч. ДФРР  (ДБ)   Кошти інвесторів, інші кошти не заборонені законодавством (ПБ) Всього Загальний фонд сільського бюджету (ЗФСБ)  Спеціальний фонд сільського бюджету (СФСБ) 
Всього по програмі      7 380,00         -                -             -             -              -      4 590,00               -           1 460,00                  -         3 130,00         2 790,00             820,00                     -              820,00  
Завдання 1. Організаційні заходи            60,00         -                -             -             -              -           30,00               -                30,00                  -                    -                30,00               30,00                     -                30,00 
Завдання 2. Співпраця органів місцевого самоврядування , відділів поліції  із громадським формуванням з охорони громадського порядку                 -           -                -             -             -              -                 -                 -                      -                    -                    -                      -                       -                       -                      -    
Завдання 3. Контроль за станом благоустро територій населених пунктів Великоолександрівської сільської ради                 -           -                -             -             -              -                 -                 -                      -                    -                    -                      -                       -                       -                      -    
Завдання 4. Демонтаж тимчасових (металевих) гаражів та інших об’єктів         200,00         -                -             -             -              -         100,00               -              100,00                  -                    -              100,00               50,00                     -                50,00  
Завдання 5. Забезпечення безпеки в житловому фонді населених пунктах та об’єктах сільської власності                  -           -                -             -             -              -                 -                 -                      -                    -                    -                      -                       -                       -                      -   
Завдання 6. Розширення системи відеоспостереження населених пунктах                  -           -                -             -             -              -                 -                 -                      -                    -                    -                      -                       -                       -                      -   
Завдання 7. Матеріальнетехнічне забезпечення діяльності  Громадського формування       5 320,00         -                -             -             -              -      2 660,00               -           1 330,00                  -         1 330,00         2 660,00             740,00                     -              740,00 
Завдання 8. Формування  Матеріально-технічної бази Громадського формування       1 800,00         -                -             -             -              -      1 800,00               -                      -                    -         1 800,00                    -                       -                       -                      -   
Завдання 9.                  -           -                -             -             -              -                 -                 -                      -                    -                      -                       -                       -                      -   
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ                                                                                     ПІДПРОГРАМА Муніціпальні формування з охорони громадського порядкуа Великоолександрівської сільської ради
на 2016 - 2020 роки
Названа пряму діяльності (пріоритетні завдання) п/п Назва об'єкту (деталізація заходу) Джерела фінансування (%) Строки виконання Потреба в коштах на реалізацію заходу (тис. грн.) Обсяги та джерела фінансування  (тис.грн.) Видатки включені до Бюджету сільської ради на 2019 рік рішенням від __.12.2018
у 2018 році, в тому числі у 2019 році, в тому числі 2020
Всього Загальний фонд сільського бюджету (ЗФСБ)  Спеціальний фонд сільського бюджету (СФСБ)  Районний  (РБ), Обласний  (ОБ), Державний бюджет, у т.ч. ДФРР  (ДБ)   Кошти інвесторів, інші кошти не заборонені законодавством (ПБ) Всього Загальний фонд сільського бюджету (ЗФСБ)  Спеціальний фонд сільського бюджету (СФСБ)  Районний  (РБ), Обласний  (ОБ), Державний бюджет, у т.ч. ДФРР  (ДБ)   Кошти інвесторів, інші кошти не заборонені законодавством (ПБ) Всього Загальний фонд сільського бюджету (ЗФСБ)  Спеціальний фонд сільського бюджету (СФСБ) 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Всього по програмі      7 380,00         -                -             -             -              -      4 590,00               -           1 460,00                  -         1 330,00         2 790,00             820,00                     -              820,00  
Завдання 1. Організаційні заходи 1.1 . Здійснювати комплексний аналіз стану оперативної обстановки на терито-рії населених пунктах Великоолександрівської сільської ради  та визнача-ти райони та об'єкти, де ускладняється ситуація, з метою проведення опе-ративно-профілактичних операцій та відпрацювання  СБ-100%  2018-2020                 -           -                        -   
1.2. Керівнику ГФО «Моноліт» щомісяця проводити  наради з членами гро-мадського формування  «Моноліт», на яких обговорювати результати роботи щодо покращення  стану правопорядку в населених пунктах Вели-коолександрівської сільської ради .  На  основі грунтовного аналізу стану правопорядку  разом з працівниками Бориспільського відділу поліції ГУНП в Київської області  розробляти та вживати відповідних заходів.  СБ-100%  2018-2020                 -           -                 -                        -   
1.3. Вносити на розгляд виконавчого комітету сільської ради  пропозиції щодо покращення спільної роботи громадськості та органів внутрішніх справ Бориспільського району  у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним правопорушенням. СБ-100% 2018-2020                 -           -                 -                        -   
1.4. Щотижня, під керівництвом Бориспільського відділу поліції ГУНП в Київської області  проводити  з членами громадського формування «Мо-ноліт»  інструктаж  по правовій та спеціальній підготовці згідно з затвер-дженою тематикою . СБ-100% 2018-2020                 -           -                 -                        -   
1.5. Розглядати на засіданнях координаційних нарадах, круглих столах питан-ня про стан профілактики та протидії злочинності, захисту прав та свобод громадян та хід виконання Програми і її цільових показників  СБ-100%  2018-2020                 -           -                 -                        -   
1.6. Поширити соціальну рекламу та інформацію  щодо діяльності «гарячих ліній» громадського формування «Моноліт» та правоохоронних органів. Збільшити обсяги соціальної реклами та інформації, спрямованих на фо-рмування правосвідомості громадян, пропаганду здорового способу жит-тя. Організовувати інформування населення про організації, які надають юридичну, психологічну та соціальну допомогу особам, що постраждали від злочинів чи інших насильницьких дій  СБ-100%  2018-2020           20,00         -           10,00              10,00              10,00                10,00             10,00  
1.7. Організувати постійні  рубрики на сторінках у соціальних мережах про роботу громадського формування спільно з  поліцією з відображенням вирішених конкретних проблем, тематичні круглі столи та громадські слухання 2018-2020           20,00         10,00              10,00              10,00                10,00             10,00  
1.8. Здійснювати роз’яснювальні та освітнього-виховні заходи в загальноосві-тніх закладах Великоолександрівської сільської ради  із залученням фахі-вців з тематики безпеки життєдіяльності, правил дорожнього руху, про-філактики терористичної і техногенної загрози, поведінки в надзвичайних ситуаціях, на-дання та отримання допомоги 2018-2020                 -                        -   
1.9. Створити систему правової освіти громадян на базі пунктів охорони гро-мадського порядку,  навчальних закладів із роз’ясненням прав і обов’язків членів громадського формування , поліцейських та громадян щодо дотримання основ    адміністративного і кримінального законодав-ства 2018-2020           10,00           5,00                5,00                5,00                  5,00               5,00  
####### Проводити щоквартальні заходи з метою роз'яснення поведінки на випа-док        терористичного акту, надзвичайних ситуацій, техногенних аварій і катастроф та інших загроз, проводити збори мешканців у житлових буди-нках населених пунктах / дворах та працівників підприємств або установ, що знаходяться поблизу можливих об'єктів загрози, а також розміщувати інформаційні матеріали про укриття для мешканців населених пунктів територіальної громади 2018-2020           10,00           5,00                5,00                5,00                  5,00               5,00  
Завдання 2. Співпраця органів місцевого самоврядування , відділів поліції  із громадським формуванням з охорони громадського порядку 2.1.  Організація заходів щодо забезпечення  правопорядку в населених пунк-тах територіальної громади, захисту конституційних прав і свобод грома-дян разом з працівниками Бориспільського відділу поліції ГУНП в Київ-ської області (за згодою).  СБ-100%  2018-2020                 -           -    
2.2.  Інформувати Бориспільский відділ поліції ГУНП в Київської області про вчинені або що готуються злочини на території населених пунктах Вели-коолександрівської сільської ради  СБ-100%  2018-2020       -                 -    
2.3.  Забезпечувати разом із працівниками поліції громадський порядок під час проведення культурних, спортивних, політичних та інших масових захо-дів у населених пунктах Великоолександрівської сільської ради.  СБ-100%  2018-2020       -                 -    
2.4.  Забезпечення  дотримання в населених пунктах чинного законодавства щодо правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями (в межах повно-важень).  СБ-100%  2018-2020       -    
2.5.  Участь у боротьбі з дитячою бездоглядністю та правопорушеннями непо-внолітніх.  СБ-100%  2018-2020       -                 -    
2.6. Проведення рейдів щодо обмеження відвідування неповнолітніми ігрових залів, комп'ютерних клубів, дискотек та інших закладів у нічний час.  СБ-100%  2018-2020       -                 -    
2.7.  Забезпечити проведення індивідуально-профілактичної роботи з особами, схильними до скоєння правопорушення.  СБ-100%  2018-2020       -                 -    
Завдання 3. Контроль за станом благоустро територій населених пунктів Великоолександрівської сільської ради 3.1. Здійснювати контроль за станом благоустрою територй населених пунктів Великоолександрівської сільської ради, підтриманням чистоти та поряд-ку, забезпечує попередження, запобігання та припинення правопорушень в цій сфері  СБ-100%  2018-2020                  -           -                       -   
3.2. Здійснювати контроль за озелененням, охороною зелених насаджень і водойм, створенних місць відпочинку громадян, утриманням в належно-му стані закріплених та прилеглих до належних суб’єктам господарюван-ня, установам, організаціям будівель, споруд та територій РБ-100% 2018-2020        -                 -   
3.3. Здійснювати контроль за додержанням суб’єктами господарювання, уста-новами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами вимог законодавства у сфері поводження з побутовими та виробничими відходами РБ-100% 2018-2020        -                 -   
3.4. Здійснювати заходи по  боротьбі зі стихійної торгівлею.  СБ-100%  2018-2020        -                 -   
Завдання 4. Демонтаж тимчасових (металевих) гаражів та інших об’єктів 4.1. Виконання функцій уповноваженої особи у відповідності до Порядку демонтажу незаконно розміщених гаражів та інших об’єктів. ( пломби, замки, конверти, оплата транспортних ( кран, маніпулятор, евакуатор) послуг, слюсарних, зварювальних  СБ-100%  2018-2020          200,00         -        100,00             100,00            100,00               50,00              50,00 
Завдання 5. Забезпечення безпеки в житловому фонді населених пунктах та об’єктах сільської власності 5.1. Щоквартально організовувати перевірки стану зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, вживати заходів з термінового усу-нення недоліків у роботі освітлювального обладнання. Про виявлені фак-ти розкрадань освітлювального           обладнання невідкладно інформу-вати відповідні територіальні підрозділи Національної поліції з метою вжиття заходів зі встановлення та притягнення до відповідальності вин-них осіб  СБ-100%  2018-2020                 -           -                        -   
5.2. Встановлення відеокамер з виводом сигналу до єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC) на будинки та прибудинкові території за пайовою участю мешканців будинків   СБ-100%  2018-2020       -                 -                        -   
5.3. .Передбачити на фасадах будівель встановлення камер відео нагляду  з виводом сигналу до єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC)  СБ-100%  2018-2020       -                 -                        -   
Завдання 6. Розширення системи відеоспостереження населених пунктах 6.1.  Проаналізувати існуючу систему відеоспостереження населених пунктів , провести інвентаризацію мереж, встановлених у населених пунктах систем відео нагляду  СБ-100%  2018-2020                  -           -                       -   
6.2.  Визначити місця та об’єкти, які потребують посиленого захисту та конт-ролю над ситуацією, їх пріоритетність, черговість встановлення камер відеоспостереження та при необхідності інших пристроїв (датчиків, кно-пок виклику поліції, пристроїв для розпізнавання номерних знаків авто-мобільного транспорту, облич громадян тощо)  СБ-100%  2018-2020        -                 -                       -   
6.3.  Створення єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC)  територіальної громади Великолександрівської сільської ради :
6.3.1.Розробка проектно-кошторисної документації та експертиза
6.3.2.Розробка та впровадження рішення на базі віддалених робочих місць спеціальних та комунальних служб населених пунктів
6.3.3.Виконання комплексу робіт зі створення єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC)
 СБ-100%  2018-2020        -                 -                       -   
6.4. Створення сенсорної частини відеоспостереження
6.4.1.Розробка проектно-                                                           кошто-рисної документацій на програмно-апаратний комплекс системи
6.4.2.Організація системи зон відеоспостереження населених пунктів Великоолександрівської сільської ради
6.4.3.Організація мережевої інфраструктури для роботи камер відео-спостереження
6.4.4.Організація електроживлення сенсорної частини мережі відеос-постереження
 6.4.5. Мережа передачі відеоданих
 СБ-100%  2018-2020        -                 -                       -   
6.5. Впровадження програмно – апаратної частини системи відеоспостережен-ня
6.5.1.Розробка проектно-кошторисної документації на програмно-апаратний комплекс системи.
6.5.2.Впровадження програмного комплексу для керування відеода-ними та системи їх збереження.
6.5.3.Розробка та впровадження засобів відео аналітики
 СБ-100%  2018-2020        -                 -                       -   
6.6.  Створення Центру обробки відеоданих Великоолександрівської сільської ради
6.6.1.Розробка проектно-кошторисної документації із
створення Центру обробки відеоданих
6.6.2.Створення комбінованої (гібридної) системи збереження та об-робки відеоданих з використанням стаціонарних таабо  "хмарних" рішень
 СБ-100%  2018-2020        -                 -                       -   
6.7.  Інтеграція складових частин програми у єдину систему відеоспостережен-ня
6.7.1.Розробка та впровадження інтеграційних заходів
6.7.2.Створення регламентів функціонування системи
6.7.3.Навчання персоналу
 СБ-100%  2018-2020        -                 -                       -   
6.8.  Придбання обладнання для розширення системи відеоспостереження на-селених пунктах  СБ-100%  2018-2020        -                 -                       -   
6.9.  Проведення монтажних робіт для розширення системи відеоспостережен-ня з виводом сигналу до єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC) в місцях проведення масових святкових, урочистих та інших заходів.   СБ-100%  2018-2020        -                 -                       -   
6.10.  Проведення монтажних робіт для розширення системи відеоспостережен-ня з виводом сигналу до єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC) в  парках, скверах та інших місцях відпочинку мешканців населених пунктах   СБ-100%  2018-2020        -                 -                       -   
6.11.  Проведення монтажних робіт для розширення системи відеоспостережен-ня з виводом сигналу до єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC) на основні магістралі та перехрестя, а також на в’їздах  та виїздах  у населені пункти Великоолександрівської сільської ради   СБ-100%  2018-2020        -                 -                       -   
6.12. Проведення монтажних робіт для розширення системи відеоспостережен-ня з виводом сигналу до єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC) на комунальний громадський транспорт    СБ-100%  2018-2020                    -   
6.13. Проведення монтажних робіт для розширення системи відеоспостережен-ня з виводом сигналу до єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC) на зупинках громадського транспорту  СБ-100%  2018-2020                    -   
6.14. Проведення монтажних робіт для розширення системи відеоспостережен-ня з виводом сигналу до єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC) в дошкільних закладах  .  СБ-100%  2018-2020                    -   
6.15. Проведення монтажних робіт для розширення системи відеоспостережен-ня з виводом сигналу до єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC) в шкільних закладах  .  СБ-100%  2018-2020                    -   
6.16. Проведення монтажних робіт для розширення системи відеоспостережен-ня з виводом сигналу до єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC) в закладах позашкільної роботи  2018-2020                    -   
6.17. Проведення монтажних робіт для розширення системи відеоспостережен-ня з виводом сигналу до єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC)на об'єктах спортивної інфраструктури 2018-2020                    -   
6.18. Встановлення кнопок термінового виклику поліції на об'єктах      спорти-вної інфраструктури 2018-2020                    -   
6.19. Встановлення кнопок термінового виклику поліції у громадських місцях 2018-2020                    -   
6.20. Встановлення кнопок термінового ви-клику поліції у парках, скверах та інших місцях відпочинку мешканців населених пунктів  2018-2020                    -   
Чер.21 Встановлення кнопок термінового виклику поліції в закладах позашкіль-ної роботи 2018-2020                    -   
6.22. Укласти тристоронній меморандум з власниками розважальних та торгі-вельних закладів щодо встановлення зовнішніх камер відеонагляду з виводом сигналу до єдиного сервісно-аналітичного центру (UASC)  СБ-100%  2018-2020                    -   
Завдання 7. Матеріальнетехнічне забезпечення діяльності  Громадського формування 7.1. Заробітна плата керівника, начальника штабу та головного бухгалтера (0,5 ставки) громадського формування, включаючи оклад, надбавки, премії, матеріальну допомогу та інші виплати;  СБ-100%  2018-2020         720,00         -         360,00   180 180 360            100,00  100
7.2. Нарахування на заробітну плату;  СБ-100%  2018-2020         200,00         -         100,00   50 50 100              50,00  50
7.3. Виплата  одноразової допомоги членам громадського формування та його сім’ї , компенсація збитків завданих майну члена громадського фо-рмування з охорони громадського порядку або майну членів його сім'ї, у зв'язку з виконанням ним обов'язків з охорони громадського порядку  СБ-100%  2018-2020         800,00       400,00   200 200 400            100,00  100
7.4. Матеріальне заохочення членам громадських формувань  СБ-100%  2018-2020      1 500,00       750,00   375 375 750            200,00  200
7.5. Страхування членів громадських формувань на випадок загибелі або смерті, поранення, контузій, травм або каліцтва, захворювання чи інвалі-дності, що сталися у зв’язку з виконанням обов’язків з охорони громад-ського порядку  СБ-100%  2018-2020         200,00       100,00   50 50 100              50,00  50
7.6. Придбання паливо – мастильних матеріалів   СБ-100%  2018-2020         800,00         -         400,00   200 200 400            150,00  150
7.7. Оплата відрядження та  навчання членів громадських формувань з охорони громадського порядку;  СБ-100%  2018-2020         100,00         50,00   25 25 50                    -   
7.8. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв;  СБ-100%  2018-2020         300,00       150,00   75 75 150              30,00  30
7.9. Оплата послуг, в тому числі зв’язку, спеціальних та інших;  СБ-100%  2018-2020         500,00       250,00   125 125 250              30,00  30
7.10. Оплата податків та зборів, обов’язкових платежів відповідно до чин-ного законодавства;  СБ-100%  2018-2020           80,00         40,00   20 20 40              10,00  10
7.11. Оплата банківських послуг з готівкових виплат;  СБ-100%  2018-2020           20,00         10,00   5 5 10                5,00  5
7.12. Інші видатки ( реєстрація права власності, платні запити до ЄДР, пла-тежі за використання радіочастот, тощо)  СБ-100%  2018-2020         100,00         50,00   25 25 50              15,00  15
 СБ-100%  2018-2020                 -           -                 -                        -   
Завдання 8. Формування  Матеріально-технічної бази Громадського формування 8.1. Придбання , автотранспорту для сприяння діяльності громадського формування 2018-2020      1 000,00    1 000,00   1000                    -   
8.2. Придбання засобів зв’язку (рацій, телефонів та інше) для забезпечення членів громадських формувань 2018-2020         100,00       100,00   100                    -   
8.3. Придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю, комп’ютерної та оргтехніки для сприяння діяльності громадського формування 2018-2020         100,00       100,00   100                    -   
8.4. Придбання предметів індивідуального захисту і самооборони, спецзасо-бів, зброї (при наявності ліцензії на використання) для забезпечення чле-нів громадських формувань 2018-2020         300,00       300,00   300                    -   
8.5. Придбання засобів форменого одягу для забезпечення членів громадсь-ких формувань 2018-2020         300,00       300,00   300                    -   
            -                        -   
                   -